1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1095207

Sv: Tom Wandell
MorganaLefaey: Det jag reagerar lite kring är Linkans uttalande i stil med "Vi har inte kontaktat Kontiolas agent", "Vi vet inte om han ens är aktuell för spel i ES", "Vi kommer följa utvecklingen".


Alltså, vill man ha spelaren kontaktar man väl agenten, kollar om intresse kan finnas för att 1:a centerplats i ES.. utifrån det skapas sedan en "utveckling" i ärendet. Låter som att man tänker följa det som händer på sidan om och hoppas Kontiola själv ringer och ber om att få en Timrå-tröja :p


Nu är det ju troligen inte så man agerar gissar jag men uttalandena är konstiga :-)

Svarskommentarer

Sv: Tom Wandell
jokklas: sjukt precis va ja skrtev väldigt luddigt från våran supersportchef, kändes ju som om dom vetat om det ett tag om wandell

Sv: Tom Wandell
Taget från Timrås hemsida!


Wandell tillhör Dallas Stars organisation och är utlånad till Timrå IK denna säsong, och tanken denna gång är att Tom Wandell skall vara i Dallas t.o.m den 19 december och därefter komma tillbaka.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer