liston: vi fick ju inget för hedström tydligen bara å glömma.. modin kan vi kalla hem.. men som ni säger de börjar bli panik, ja kan sätta va som helst på att linköping frölunda el hv plockar nästa timrås hetaste förvärv, för vi har väl inga pengar å komma med hahahaa
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
modin kan vi kalla hem..
men som ni säger de börjar bli panik, ja kan sätta va som helst på att linköping frölunda el hv plockar nästa timrås hetaste förvärv, för vi har väl inga pengar å komma med hahahaa