Vi har ju MOE (världsbacken) som kommer tillbaka efter skada, så misströsta inte kära vänner. Förövrigt tycker jag att det är jävligt konstigt att man går ut och krökar när man har hjärnskakning men det kanske bara är jag...?
Härmed säljer jag också mina 4 säsongsbiljetter till högstbjudande, om jag inte kan reklamera dem hos Timrå IKs kansli.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Härmed säljer jag också mina 4 säsongsbiljetter till högstbjudande, om jag inte kan reklamera dem hos Timrå IKs kansli.