liston: Självmant eller inte har ingen betydelse. Det jag menar är att det är totalt värdelöst, uselt, katastrofalt, pinsamt, inkompetent etc, etc att Timrå inte ens lyckas värva EN center med kontrakt för en hel säsong. Wandell är ett lån och således bara en "halv" värvning. Jag tror att i princip vem som helst med någorlunda hockeykunnande och social förmåga hade kunnat göra det bättre.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror att i princip vem som helst med någorlunda hockeykunnande och social förmåga hade kunnat göra det bättre.