1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1095258

Sv: Tom Wandell
Ambroo: Även om han nu ansluter den 19e så är det farligt viktiga matcher vi får klara oss utan honom. Om vi leker med tanken att vi vinner ikväll och torskar resterande fyra matcher innan uppehållet med uddamålet. Vilken sits har vi då satt oss i inför fortsättningen. Klart som fan det måste värvas även om Wandell kommer tillbaka, helst skulle en ny center vara på plats redan till bortamatchen mot SSK nästa vecka, den matchen är halvviktig.

Svarskommentarer

Sv: Tom Wandell
Frella: Detta är ju för fan skandal! Att Wandell försvinner är ju inte konstigt, då han bara är på lån, och Dallas har haft osedvanlig otur med en massa skador på forwards...

Men att inte redan nu vara hungrig och på jakt efter en kvalificerad 1:e-center, är justitiemord!

Redan igår stod det klart för ledningen att Wandell försvinner - OK, om han kommer tillbaks, är det en ren bonus.

Att ha en ny center redan till Röglematchen på lördag, det kan vi inte räkna med - men finns ingen ersättare för Wandell redan till bortamatchen mot Södertälje på tisdag är det ingen annat än skandal...
Agera Linkan! Ge honom löneutrymme, TJ!
Annars kan ni avgå hela högen!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer