1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1096015

Sv: Skellefteåresan
Yellowcard: Jag ska också dit. Och jag blir besviken om det inte blir 150 stycken :(

- Vi har inte haft någon speciell resa iår.
- Har vi någonsin haft en så billig resa till Skellefteå?
- Det är 2 dagar efter julafton brukar bli roliga matcher.
- Laget behöver allt stöd dom kan få.

SÅ KOM IGEN NU, ANMÄL ER FÖR F*N. 37 pers räcker inte!

Svarskommentarer

Sv: Skellefteåresan
nectis: Vänta får du se om två veckor är nog i alla fall enbuss full.

Sv: Skellefteåresan
nectis: Jag håller med, fattar inte varför alla tjurar.
Jag kan dessutom nästan lova att det kommer bli en rolig resa eftersom :

- Timrå vinner matchen med 3-1 eller möjligen 3-2.
- Tacobuffé (gott)
- Kapten Syfs första match efter skadan

Kom igen nu, supporta laget!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer