friskan: Roliga resor båda två. Jag kanske börjar bli senil, men visst hade vi med oss tre eller fyra bussar till Umeå i grundserien i allsvenskan/ettan en gång också ?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
friskan: Roliga resor båda två. Jag kanske börjar bli senil, men visst hade vi med oss tre eller fyra bussar till Umeå i grundserien i allsvenskan/ettan en gång också ?