Mackelito: efter många dagars kritiserande av backlund så har han äntligen ret sig i den röda tröjan. men som dom säger det spelar ingen roll, han kan inte vinna över frölunda själv.
jag tro at lagmaskinen frölunda blir alltför svårt..
men jag hoppas hoppas att dom tar sig ovanför strecket så vi slipper kval. jag skiter i slutspelet iår FAKTISKT!!! det får förbli en dröm. tills Timrås ledning avgått då kan Timrå satsa på några riktiga vinnardskallar som vågar offra för att vinna!!...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
jag tro at lagmaskinen frölunda blir alltför svårt..
men jag hoppas hoppas att dom tar sig ovanför strecket så vi slipper kval. jag skiter i slutspelet iår FAKTISKT!!! det får förbli en dröm. tills Timrås ledning avgått då kan Timrå satsa på några riktiga vinnardskallar som vågar offra för att vinna!!...
Timrå-Frölunda 1-3