SLUTA att vara så negativ det kommer att lösa sig det blir slutspel ska ni skälla så är det på spelarna på isen ingen annan....
Inlägg: 1098455
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2008-12-11
Tellus: Ja idag blir det ju för fan 4-1 vinst och alla på HS anser att TIK nu är bät i ES , oss förlust nästa då e man sämst igen..
Thats the way it is...
Thats the way it is...