vem sjutton är det där stolpskottet Per andersson? Nyström lärjunge eller?
"se bara till att ALLTID skriva skit om Timrå är din framtid säkrad här på sportexpressen - och en sak till: det behöver aldrig vara sant, men alltid vinklat"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"se bara till att ALLTID skriva skit om Timrå är din framtid säkrad här på sportexpressen - och en sak till: det behöver aldrig vara sant, men alltid vinklat"
skit på Er !!