Hahl Bundy: fan 3 pinnar emot fbk på lördag så kan vi vara på slutspel plats innan uppehållet, skulle vara så jävla roligt för grabbarna att få känna på att ligga över alla sträck, länge sen vi gjorde det nu, så masa er iväg på lördag nu ! glöm ej klä er i rött och vitt och ta för i helvete med er rösten, säger som nån här tidigare, behöver inte låta vackert, huvudsaken det låter =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå IK - Vi Ger Aldrig Upp