Hahl Bundy: kan mkt väl hålla med hahl där, kanske är 100 av 1000 som sjunger på västra stå. kan inte begripa varför inte man bara öppnar käften och skriker sig hes, spela roll om man hamnar i " målbrottet " några dagar efter då, det är det ju lätt värt det =)
så kom igen, så kom igen, så kom igen vår Timrå klack vi måste sjunga för att höras ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
så kom igen, så kom igen, så kom igen vår Timrå klack vi måste sjunga för att höras ;)