Ambroo: Kommer du ihåg när Tifograbbarna jobbat en vecka med det riktiga klubbmärket. Och sedan skull dom inte få hissa banderollen över kortsidan.
Toppstyrning är ALLTID av ondo. Skalla bli spännade hurvida galjonsfigurerna Linkan och Robban lyckas med lagbygget till nästa år, om dom inte redan hoppat av innan dess.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kommer du ihåg när Tifograbbarna jobbat en vecka med det riktiga klubbmärket. Och sedan skull dom inte få hissa banderollen över kortsidan.
Toppstyrning är ALLTID av ondo. Skalla bli spännade hurvida galjonsfigurerna Linkan och Robban lyckas med lagbygget till nästa år, om dom inte redan hoppat av innan dess.