1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1099916

Sv: En fråga till er som stod kvar i klacken
Alla kan vara supporter när laget vinner , dom sanna fansen står kvar även i motvind

Svarskommentarer

Sv: En fråga till er som stod kvar i klacken
Andersson:

Dom sanna fansen står upp för sin klubb och kräver ansvar, inte apatisk stå och klappa spelare för en "bra" insats, när man sviker klubbmärket på tröjan!

Men det är min åsikt.

Sv: En fråga till er som stod kvar i klacken
Andersson: Ja, inte fan tänker jag vika ner mig på samma sätt som spelare och ledare i dagens TIK. Har man varit med sedan 70-talet pallar man en och annan orkan. Men att gnälla, kritisera och vara frustrerad en säsong som denna är inte detsamma som att inte stå kvar. Jag bryr mig så in i h-e...det är antagligen mitt största problem. Som en del andra härinne som också har lite att jämföra med så tycker jag att årets säsong påminner otäckt mycket om säsongen -82...

Sv: En fråga till er som stod kvar i klacken
Andersson: motvind ? det där va en orkan !

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer