erathoo: Jag skrev mest om vilka vi tappat. Men Lehtonen är en klassvärvning, synd på alla skador/sjukdomar bara. Dock kan han på långa vägar inte ersätta alla våra tapp, till exempel på centersidan. Hur skulle han kunna göra det?
Sedan uppmanar jag dig att läsa Pätr's blogg, att börja säsongen med tre stycken orutinerade backar i truppen kändes/känns lite väl magstarkt även för mig... Inkompetens hos sportcheferna?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dock kan han på långa vägar inte ersätta alla våra tapp, till exempel på centersidan. Hur skulle han kunna göra det?
Sedan uppmanar jag dig att läsa Pätr's blogg, att börja säsongen med tre stycken orutinerade backar i truppen kändes/känns lite väl magstarkt även för mig... Inkompetens hos sportcheferna?