1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1100411

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Laken: Den rimliga slutsatsen blir då alltså:

1. Att vi budgeterade med att sälja fler årskort den här säsongen än året innan.

eller

2. Att han ljuger.

?

Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
JimmyH: Många fler årskort i så fall, eftersom vi enligt honom redan då hade sålt mer.

Jag t r o r han ljög i den första intervjun.
Att lågkonjukturen skulle komma kan inte ha varit så oväntat (möjligtvis finanskrisens härjningar dock).

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
JimmyH: rekordförsäljning och helt plötsligt har vi blivit pank trots att vi har tappat nästan en handfull spelare under säsongen, verkar ju fullt rimligt. Karln ljuger!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer