1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1100586

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Kongo: märkligt att det bara är vi som märkt av den då? Andra lag värvar då friskt när det behövs..... utan att ha skickat iväg en spelare med en lön på 350 papp. Är det ett tecken på att dom har bättre ekonomer i ledningen än TIK så är det ännu en anledning att TJ borde inse föreningens bästa o ta ett kliv åt sidan

Vakna upp o känn doften av kvalserien!

Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
BlackBay: bättre ekonomer? . jag tror vi ligger nia eller något sådant i publikligan.. svårt att konkurrera med klubbar med mycket mera intäkter. eller hur

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
BlackBay:
Jag känner doften, och inser att TIK måste värva.

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
BlackBay:
Men vad faen, en kvalserie kan ju kanske vara ett sätt att få oss supporters att börja åka på bortamatcher igen :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...