1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1100953

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning

Laken: Årets värvning måste ändå vara Wandell. En riktig klasspelare som inte kostar föreningen speciellt mycket pengar. Hoppas vi får tillbaka honom för han är verkligen värd pengarna. Hans prestation kontra hans ersättning förlåter också det faktum att han blir tillbakakallad av Dallas (om det inte blir under alltför lång tid d.v.s.) Tycker föreningen gjorde rätt att "låna" hit honom.

Någon som har en aning vad Wandell kvitterar ut för lön i Timrådräkten?


Svarskommentarer

Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
250kg kärlek: Ja, han är väl med i kampen om det epitetet men det finns fler. Niko Dimitrakos till exempel, vem kände till honom innan han ansöt till Skellefteå?

Jag har inte den blekaste.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...