Modano: Har du hört talas om "Storm i ett vattenglas"? Känns som att hela den här diskussionen om försingring är pratet mellan dig och några av dina närmaste, och hux flux så är det mååånga som misstänker saker och ting.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns som att hela den här diskussionen om försingring är pratet mellan dig och några av dina närmaste, och hux flux så är det mååånga som misstänker saker och ting.