Maggan: Nej, aldrig. Men då måste man ju ifrån klubben meddela det också, speciellt efter att vi fick pengar för Jonte och dessutom slipper hans lönekostnad. Annars undrar ju alla vad som händer. Eller hur?
Jag tycker så klart det är BRA att vi har en ekonomiskt ansvarsfull klubbledning men varför värvar vi inte?
1) Vi har inte ekonomi till det (hur kan då andra lag ha det?). 2) Begänsad marknad (hur kan då andra lag hitta spelare?). 3) Någonting annat.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men då måste man ju ifrån klubben meddela det också, speciellt efter att vi fick pengar för Jonte och dessutom slipper hans lönekostnad. Annars undrar ju alla vad som händer. Eller hur?
Jag tycker så klart det är BRA att vi har en ekonomiskt ansvarsfull klubbledning men varför värvar vi inte?
1) Vi har inte ekonomi till det (hur kan då andra lag ha det?).
2) Begänsad marknad (hur kan då andra lag hitta spelare?).
3) Någonting annat.