Laken: Att man pratar med sponsorer behöver inte, i min hjärna, betyda att pengarna är slut. Däremot kanske man vill vara säker på att man inte tappar så mycket överskott som man vill få in efter en säsong.
Att man slipper Jontes kostnad, ja det var ju bra. Men hur blev det när man sparkade Mäkiaho? Du tror inte att dom var tvungen att slanta upp lite pengar för att lösa honom från kontraktet?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att man slipper Jontes kostnad, ja det var ju bra. Men hur blev det när man sparkade Mäkiaho? Du tror inte att dom var tvungen att slanta upp lite pengar för att lösa honom från kontraktet?
Du sitter och gör ett akvarium av en fiskdamm!