Tvåtallar: Ok, jag ska sluta nu (ett tag i alla fall). ;-) Nu har jag fått ge min syn på saken - att det är i själva informationsflödet ifrån klubben till oss supportrar det brister.
Ja, se på Luleå och Skellefteå! Tyvärr tappade vi lite av det, att vara hårdast kämpande, på vägen. Men jag hoppas vi kommer dit igen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu har jag fått ge min syn på saken - att det är i själva informationsflödet ifrån klubben till oss supportrar det brister.
Ja, se på Luleå och Skellefteå! Tyvärr tappade vi lite av det, att vara hårdast kämpande, på vägen. Men jag hoppas vi kommer dit igen!