1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1101262

Sv: TIK:s ekonomi
Laken: Jag tycker det är beundransvärt att du orkar föra dina små krig här på hockeysnack. Du sa förut du skulle ta en timeout - men det klarade du uppenbarligen inte av då suget vart för stort?=) Även fast jag inte alltid håller med dig så är det skönt att ha dig tillbaka igen så grytan rörs om - annars skulle detta forum vara lite dött skulle jag tro.

Förövrigt är jag på plats i fiendeland nu - var på en affär i Skellefteå, jävlarns! Det var SAIK-prylar överallt man kunde köpa, är det likadant i Sundsvall tro?

Ikväll äre Piteå - Boden som gäller! Ska bli intressant=)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer