BlackBay: Ja men man får väl tänka att MoDo har den här sortens träning dom kommer nog vara rejält laddad när elitseriepremiären nalkas å då är det nog fulla motorer även från MoDos sida men men i sca cupen har dom inte alls visat de där rätta glödet så vi får väl se var de bär av meö-vikarna...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men men i sca cupen har dom inte alls visat de där rätta glödet så vi får väl se var de bär av meö-vikarna...