Nu är jag lite smålullig och då kommer man ju på saker...
Det hade ju varit förbannat roligt att hänga med till Skellhell ( Vafan i helvete har jag inte tänkt på det tidigare för?)
Men jag vet ju att det är smockfullt redan.
Men om någon skulle drabbas av vinterkräksjukan, fågelinfluensan, nageltrång eller syfilis och liknande och inte kan åka så kan ni väl höra av er till mig här på HS.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu är jag lite smålullig och då kommer man ju på saker...
Det hade ju varit förbannat roligt att hänga med till Skellhell ( Vafan i helvete har jag inte tänkt på det tidigare för?)
Men jag vet ju att det är smockfullt redan.
Men om någon skulle drabbas av vinterkräksjukan, fågelinfluensan, nageltrång eller syfilis och liknande och inte kan åka så kan ni väl höra av er till mig här på HS.