Dunc: Ironi är helt OK - men våldsamma tacklingar på HS går tokbort. Det finns någon eller några skribenter här som fullständigt idiotförklarar (tacklar) allt och alla som inte har samma åsikt som vederbörande - det är inte så kul att läsa...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det finns någon eller några skribenter här som fullständigt idiotförklarar (tacklar) allt och alla som inte har samma åsikt som vederbörande - det är inte så kul att läsa...