Med den Styfva Tom(ten) Wandell tillbaka i laget så kanske vi vinner mot nissarna från norr. Det skulle vara mumma(karde?) och någonting att skriva om i min Bogg, jag menar Blogg.
Berglund: Vinst imorgon när vi drar till Skogs med våran egen Björn och jag firar på Moe's Tavern och tar ett glas jäger(fel jesper dock) och svingar min bägare i en skål för att Koskenkorva inte riktigt är det där lilla extra mot röd och vit Finlandia.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer