1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1103350

Sv: Skellefteåresan
Heleniz: Haha, jag hade rätt i min gissning av resan ^^

Heleniz skrev 2008-12-05 17:32:
"nectis: Jag håller med, fattar inte varför alla tjurar.
Jag kan dessutom nästan lova att det kommer bli en rolig resa eftersom :

- Timrå vinner matchen med 3-1 eller möjligen 3-2.
- Tacobuffé (gott)
- Kapten Syfs första match efter skadan

Kom igen nu, supporta laget!"

Tyvärr kan jag nog inte gå på matchen imorgon då jag börjar jobba 18.30 :( Men jag tror ändå vi har goda chanser att plocka poäng mot LHC. Tipset blir 3-2 efter förlängning

Svarskommentarer

Sv: Skellefteåresan
Heleniz: inga fler sudden segrar...Nu vill jag ha två 3poängare irad :) krossa LHC
(som vi bara lyckats med 2 lr 3 gånger denna säsong...)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer