The Fat Bastard o Ambroo: Det är INTE meningen att man som timråit ska få vara lugn o harmonisk. Det är INTE meningen att vi under vår livstid ska få uppleva nånting så underbart som ett guld. Det är INTE meningen att vi ska känna lugnet över att om nån sticker så kommer en som är minst lika bra på samma plats. Det är bara INTE meningen som Timråit.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är INTE meningen att vi ska känna lugnet över att om nån sticker så kommer en som är minst lika bra på samma plats.
Det är bara INTE meningen som Timråit.
Var är wirren?