1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1104125

Sv: Silly Season 09/10
Rooster23: Mm, Bogg och Nordgren är nog ingen dum idé. Men tycker att när det gäller Axel/Sundh så jobbar de i skymundan. Får liksom inte ut speciellt mycket av sitt slit. Iof Oscar kan ibland skapa farligheter via sin starka skridskoåkning, men händer liksom inget mer. Tyvärr!

Så skulle då hellre se ett annat namn bredvid Bogg/Nordgren. Pärsinen ?

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
fredriko74: Robert Carlsson var ingen superproducerande spelare före eller efter han spelade i den kedjan heller. Men gjorde ett bra jobb med att åka skridskor och jobba framför mål i PP. Det är den rollen jag tänker mig. Jag tror personligen att Pärssinen och Nordgren skulle ta ut varandra...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer