1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1104485

Sv: Silly Season 09/10
Pätr: Viuhkola? Har du det på känn eller känner du nån som har det på känn ;=)))

En helt annan sak: Hur fan kan man helt ha släppt kontakten med en sån kanonkille som Kent Manderville? Han måste ju vara grym att ha som scout därborta. För jag antar att med tanke på hur tyst det är om transatlanter förekommer inget sådant arbete med Kent. Tjänstefel å det grövsta i så fall. SHIT - karln fick ju till och med Timråhjärta!!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
"Han har visserligen inte visat inkompetens ännu heller. Han har egentligen inte visat något alls." Saxat ur Jimmys blogg.

Han har egentligen inte visat något alls=Inkompetens om man frågar mig....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer