Ja, det måste ju vara fel någonstans dom man gör såna här matcher ungefär 1 utav 3?? Men det är klart att det är ju bara vissa spelare som presterar match efter match och resten presterar inte ett skit!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja, det måste ju vara fel någonstans dom man gör såna här matcher ungefär 1 utav 3?? Men det är klart att det är ju bara vissa spelare som presterar match efter match och resten presterar inte ett skit!!!