Det är väl fan bara han o Mikko och på slutet Skogs som hållit upp ES sämsta backbesättning, Eller tycker du att Dennis P, S Erixon, RJ o Lotvonen är de stabila backarna i Timrå.
Kan man klaga på Moes backspel med de andra som jämförelse då kan man fan inte Mkt om Hockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är väl fan bara han o Mikko och på slutet Skogs som hållit upp ES sämsta backbesättning,
Eller tycker du att Dennis P, S Erixon, RJ o Lotvonen är de stabila backarna i Timrå.
Kan man klaga på Moes backspel med de andra som jämförelse då kan man fan inte Mkt om Hockey.
Skärp dig!!