1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614984 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1104927

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
lincoln: Fast å andra sidan är det IFSH, Manchester City och GAIS beige att glädjas mer åt grannens olycka än vad man deppar över sin egen....

Svarskommentarer

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30

Abron: Om det var någon som undrade varför inte Moe spelade den tredje perioden kommer svaret här. Saxat ur Dagbladet:

"– Eric Moe var för dålig helt enkelt, och Anton Axelsson jobbar alltid hårt. Men i dag tycker jag inte att han fick ut något, säger Timråtränaren."

Även Anton Axelsson bänkades i tredje. Intressant om flytten av Pärssinen till förstafemman. Kan bli en permanent lösning!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer