1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614984 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1105062

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Modoante: Saxat från AB:

"I morse vaknade Modo-hockeys ledning – och möttes av en chock. Lagets påkostade hemmaarena var vandaliserad.
– Handlingen saknar motstycke i vår fina förenings historia, skriver klubben på sin hemsida."

"...Modo sladdar just nu i elitserien och ligger på jumboplats. Om det finns någon koppling mellan lagets uteblivna sportsliga framgångar och nattens dåd är oklart."

Svarskommentarer

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Dream Team: Jag säger bara en sak.
även fast de är det laget jag känner minst för i hela världen så är de skandal att något sådant här får hända.
detta förstör ryktet för de suportrarna som verkligen älskar sporten,
hoppas verkligen dom snart griper förövarna.
Skandal

Sv: Frölunda - Timrå IK 2008-12-30
Dream Team: Intelligensbefriade idioter! tror de att det går bättre för Modo om de vandaliserar arenan...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer