Appropå tröjor; Lagen ratar nog vita tröjor när såg man Luleå FBK Frölunda i vitt inte vad jag sett, eller har jag fel? enligt Expressen spelar dessa lag i vitt? som med bilar, en vit bil står sämre i kurs
Inlägg: 1105787
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Snart matchdags, det ska bli intressant att se vad den där nya Frölundakillen i tröja 21 kan uträtta.
Sv: Apropå nånting...
TD: FBK spelade i vitt omg 36 när dom mötte lule iaf :) även FHC borta mot MoDo omg 35 spelade i vitt. Luleå däremot spelade i gult i omg 35 när dom gästade RBK.