orion: Du skall icke ha begär efter lag i högre divisioner...;)
Inlägg: 1105828
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kramer: äsch, jag är ju bara en gammal medgångssupporter, så gammal så man kan kalla mej ledstångssupporter...