1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 110635

Sv: Zäta
BlackBay: Visst verkar han ha haft #15... fast å andra sidan är det ju lite osannolikt att han redan nu har livit Assistant Captain... än otroligare är det väl att någon som heter Ballantyne skulle ha blivit Captain :-). Det ger sig väl medtiden vilket nummer han kommer att bära i NHL. Kanske blir han fäst vid #15 att han fortsätter med det eller så blir det väl något annat. Hockeyspelare verkar ju vara rätt så skrockfulla. Det var väl inte en slump att Zäta valde #40? Men vem vet hur han tänkte. "Jag ska ha ett nummer som slutar på en nolla" eller "Kan jag inte ha #20 så dubblar jag till #40"... eller kanske det var en blandning av båda. Vem vet. Någon annan som har en vinkling av det hela så varsågoda att dela med er av era teorier.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...