1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1106908

Sv: Apropå nånting...
Ja snart match, börjar ångra att jag rev sönder biljetten efter förlusten mot rögle :P

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Glocalnet är lågt men detta är lägre...

– Jag har varit tre säsonger i Timrå och kan tänka mig att byta klubb. Kanske ett naturligt steg. Har bytt agent nu när mitt kontrakt går ut och är öppen för alla förslag, säger Johan Andersson.

Har man ett A på sin tröja så borde man inte uttala sig på detta sätt. Jag tror Timrå får det väldigt svårt nästa säsong, för vilka vill stanna i denna anrika hockeyförening. Där det växer mossa på väggarna och samtliga i ledande befattningar håller varandra bakom ryggen...

Nubben gjorde helt rätt med facit i hand att han lämnade det sjunkande skeppet innan det var försent, och sisten som lämnar ett sjunkande skepp är ju kaptenen dvs TJ...

Vilken ekonomi kommer Timrå Ik att ha nästa säsong med en lågkonjunktur i full blomm och sponsorer som stänger plånboken? Vilka spelare skall dom ha råd med om man nu idag inte heller har råd med några nyförvärv, trots rekord i reklamintäkter och biljettförsäljning.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer