Loma: Låter bra. Slutspelssponsorpengar är ett bra ord tycker jag ;)
Ja då känns det som att vi inte åker ur i år i alla fall, och även om det skulle bli Kvalserien ska det mycket till att vi inte ska klara av det med ett gäng nya spelare.
En skicklig center och en klockren back på det här. Då ser det riktigt bra ut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja då känns det som att vi inte åker ur i år i alla fall, och även om det skulle bli Kvalserien ska det mycket till att vi inte ska klara av det med ett gäng nya spelare.
En skicklig center och en klockren back på det här. Då ser det riktigt bra ut.