Kerstin_k: Vem trodde inte att en spelare med 200-NHL matcher i bagaget skulle lyckas i SAIK?
Dimitrakos har ju varit riktigt bra i NHL och AHL vad är det för konstigt med att han lyckas i elitserien, han är ju en riktig klass spelare. Frågan är ju snarare hur SAIK lyckades få hit honom. Vem hade trott före säsongen att SAIK skulle lyckas värva en så bra spelare, med dom meriterna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dimitrakos har ju varit riktigt bra i NHL och AHL vad är det för konstigt med att han lyckas i elitserien, han är ju en riktig klass spelare. Frågan är ju snarare hur SAIK lyckades få hit honom. Vem hade trott före säsongen att SAIK skulle lyckas värva en så bra spelare, med dom meriterna.
www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=75880