1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1107961

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
jens_88: Jag har ju sagt att jag ska ge honom en chans. Jag hoppas att jag har fel.
Jag hoppade ärligt talat inte jämnfota av glädje. Gjorde du?

Det här inlägget fanns i Expressen under artikeln om Dee Caz:

Postat av övre medelåldern 56 den 6 jan 2009 kl 22:05
När man värvar på try out i januari har man a) ingen koll om killen kan åka skridskor b) inga pengar att värva för. Lycka till Timrå

Svarskommentarer

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Hahl Bundy: Ja det gjorde jag, för jag ville ha en kanadik hit :)

Men som sagt, vi vet mer om han om ett par dagar

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer