"Är det fortfarande aktuellt att ta in en center och en back? – Ja, det är det."
hade dom frågat detta för en månad sen hade man fått svaret.
"Är det fortfarande aktuellt att ta in en center och en back? – Vi ser över markanden, är det någon som är bra är det självklart intresant. Men vi har ingen panik, vi väntar på den rätta"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Är det fortfarande aktuellt att ta in en center och en back?
– Ja, det är det."
hade dom frågat detta för en månad sen hade man fått svaret.
"Är det fortfarande aktuellt att ta in en center och en back?
– Vi ser över markanden, är det någon som är bra är det självklart intresant. Men vi har ingen panik, vi väntar på den rätta"