keni: Har du sett några matcher den här säsongen? Sundh har tillsammans med Bagarn, varit Timrås klart bäste spelare i box-play. Bara för att han inte har gjort en jäkla massa poäng, så tillför han en hel del till laget ändå. Man får inte stirra sej blind på poängstatistik, det krävs även rollspelare i ett lag. Det är ju också därför man värvat DiCasmirro, inte främst för att han skall ösa in en massa poäng, utan att han skall göra ett hårt jobb för laget...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sundh har tillsammans med Bagarn, varit Timrås klart bäste spelare i box-play. Bara för att han inte har gjort en jäkla massa poäng, så tillför han en hel del till laget ändå. Man får inte stirra sej blind på poängstatistik, det krävs även rollspelare i ett lag.
Det är ju också därför man värvat DiCasmirro, inte främst för att han skall ösa in en massa poäng, utan att han skall göra ett hårt jobb för laget...