Vi är inte lika inför regelboken, vilket är en orimlighet under spelets gång. Men när man sitter med en video som spelas fram å åter, frysning av bild och zoomning, då skall det inte finnas ett uns av olikheter i hur situationer skall tolkas. Men det är ju solklart så att måldomaren har väldigt lokal anknytning till hemmalaget, vilket säkerligen påverkat de två senaste bedömningarna.
Så tyvärr, vi är inte lika inför lagen/regelboken.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mmmm visst är det pinsamt.
Vi är inte lika inför regelboken, vilket är en orimlighet under spelets gång. Men när man sitter med en video som spelas fram å åter, frysning av bild och zoomning, då skall det inte finnas ett uns av olikheter i hur situationer skall tolkas.
Men det är ju solklart så att måldomaren har väldigt lokal anknytning till hemmalaget, vilket säkerligen påverkat de två senaste bedömningarna.
Så tyvärr, vi är inte lika inför lagen/regelboken.