Wayne Gresky: Hade det varit bättre om han glidit in med både puck o kropp i målet? Jag tycker att det ser ut som om han styr in pucken samtidigt som han svänger framför stolpen.
Om det sen är energi när han har 100 kg Anfell som hakar o står i, det vete fåglarna!?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tycker att det ser ut som om han styr in pucken samtidigt som han svänger framför stolpen.
Om det sen är energi när han har 100 kg Anfell som hakar o står i, det vete fåglarna!?