250kg kärlek: Det är bara att fejsa fakta, TIK kommer vara lindansargäng ett antal år framöver. Det vi kan hoppas på är att vi kommer dansa kring slutspelssträcket och inte det andra strecket....
Målsättningen "fortfarande" slutspel?! Ja, det hoppas jag verkligen! Jag vill minnas att det före säsongen hette att målsättningen var topp 4 vilket är en viss skillnad.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Målsättningen "fortfarande" slutspel?! Ja, det hoppas jag verkligen! Jag vill minnas att det före säsongen hette att målsättningen var topp 4 vilket är en viss skillnad.