250kg kärlek: Den målsättning som klubben antagit är ju hur man än ser på saken helt riktig. När man kommit så långt som man gjort nu. Att sedan konjunturen kan förändra förutsättningarna det rår man inte över. Är själv ganska så säker på att, för att kunna fortsätta på framgångsvågen måste man skapa nya, bättre förutsättningar. Men det måste finnas säkerhet långsiktigt för att t.ex. bygga nytt. Se hur det gått för Brynäs eller Modo. Eller som det går nu för Färjestad. Det kan vara ett riskabelt vågspel som man ger sig in på. I dagsläget har man ganska så goda intäkter med jämförelsevis låga kostnader. Så vill man självklart fortsätta. Men det håller inte hur länge som hellst. Brytpunkten kommer sakta men säkert närmare. Inom, säg 2 år, är man nog tvungen att ta ställning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inom, säg 2 år, är man nog tvungen att ta ställning.