Dunc: Det är sant. Nu citerade dom ju i o för sig Norrbottenskuriren. Hur som helst så verkar vi ju inte vara ensam om vårt intresse men det hade väl varit för mycket begärt för en sån spelare. :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu citerade dom ju i o för sig Norrbottenskuriren.
Hur som helst så verkar vi ju inte vara ensam om vårt intresse men det hade väl varit för mycket begärt för en sån spelare. :)