Frella: Jag är inte så förvånad ändå att vi inte skapar mer än vad vi gör. I de tre matcher som vi tagit poäng i innan denna match så beror mycket på att MoDo, HV och DIF inte har varit speciellt bra.
Dock så skulle det vara kul om de kom ut till den tredje perioden och gör en riktig match utav det hela.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dock så skulle det vara kul om de kom ut till den tredje perioden och gör en riktig match utav det hela.